چاقوي كارتي چاقوي كارتي .

چاقوي كارتي

چاقو كارتي sin clair

او همچنين درباره جنس فلزي كه در چاقوسازي زنجان استفاده مي‌شود، اظهار كرد: تمام مواد اوليه‌اي كه ما از آن در چاقوسازي استفاده مي‌كنيم متاسفانه وارداتي است و در ذوب آهن اصفهان و آذربايجان هم قابل توليد نيست. استيلي كه ما از آن استفاده مي‌كنيم به دليل نبود فن‌آوري آن در كشور ما از كشورهاي روسيه، اوكراين و آلمان وارد مي‌شود.

جرجيسي گفت: ما نمي‌توانيم در كشورمان استيلي را كه از لحاظ برندگي، تيغه‌ آن آب‌ديده باشد، ببرد و زنگ نزند، توليد كنيم. بخش عمده‌اي از مواد اوليه كه آن را به چاقو تبديل مي‌كنيم وارداتي است و دسته‌هاي آن نيز از كائوچو است كه از هند وارد مي‌شود. در زمان قديم هم از ضايعات توليدات قاشق و چنگال‌، كارخانه‌هاي خودروسازي، ضايعات شاه‌فنرهاي ماشين‌ها، بدنه‌ داخلي قطارها و اتوبوس‌ها براي توليد چاقو استفاده مي‌كرديم.
برگ زن فوق العاده سبك و فوق العاده نازك ابزار چاقو كه متناسب به راحتي به كيف پول خود را است.

در 2.2mm نازك، برگ زن 13 گرم تبديل از يك ورق به اندازه كارت اعتباري به يك چاقو و متعادل با يك دسته محكم.

برگ زن ضد آب ويژگي هاي يك تيغه نزديك به 3 اينچي از جنس فولاد جراحي و دسته پلي پروپيلن تضمين شده است به آخرين عمر از آشكار و تاشو.

مكانيسم قفل هوشمندانه مانع برش تصادفي يا blunting زماني كه برگ زن بسته شده است. اطمينان يابيد كه هميشه با برگ زن كارت اعتباري چاقو آماده شده است.
برگ زن فقط در مورد آيتم مفيد ترين و راحت ما در سراسر آمده تازگي است.

يك چاقو است بايد، بايد براي بزرگسالان آماده

چاقو كارتي sin clair

(مگر اينكه شما ناخن به نحوي تكامل يافته كه به عنوان نوك تيز فولاد)، اما هر كس مي خواهد به حمل چاقو جداگانه و يا اضافه كردن فله بيشتر به جاكليدي در حال حاضر پر اب و تاب است. خوب، در اينجا مي آيد برگ زن به نجات!

برگ زن چين خوردگي زمين به اندازه يك كارت اعتباري، به شما يك موثر، با كيفيت بالا، و ابزار قابل توجه در هر كجا كه شما برويد.
اگر پيشاهنگي پسر يك چيز به ما آموخت، آن است كه بزرگسالان بايد يك لباس طراحي شده براي پسران نمي پوشند. اگر آنها به ما آموخت هر چيز ديگري، آن را براي هميشه آماده مي شود. با تشكر از برگ زن، شما يك گام نزديك تر به آمادگي دائمي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۸:۵۹ توسط:رويا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :